neděle 4. listopadu 2012

Žúžová Pettiskirt

Fotka z blogu www.makeit-loveit.com
 Už když jsem kdysi dávno natrefila na tuhle senzační sukýnku, věděla jsem, že jí prostě nutně musíme mít.
 A teď ten čas nastal. Vánoce klepou na dveře, tak aby měl Ježíšek dost času zasednout ke stroji. A proto bych ráda do konce tohoto týdne objednala předřezané pruhy šifonu, které vyjdou cenově stejně, jako kdyby si to člověk nařezal doma na koleni, ale ušetří spoustu trápení (teda pevně doufám, matematika není moje silná stránka). Potěší mě, pokud se budu moci s někým podělit o poštovné, protože to není zrovna za hubičku. Neváhejte se přidat.
 Objednávám z tohohle obchodu a krásně srozumitelný návod na tu nádheru najdete na blogu Make it and love it.
Myslím, že Matylda se pod stromečkem bude tetelit štěstím (pokud to ovšem Ježíšek stihne, že).

Objednávky mi spolu se svým jménem a adresou pište na email.

Hezký den

4 komentáře:

  1. Tak co, Marti.. tetelila se Matylda? :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nakonec jsem se pořádně zamyslela a ve spojení s tím obřím poštovným (ve třech lidech to vycházelo asi na 2000,-) jsem si ujasnila, že po sukni touží především maminka, nikoliv holčička :D Ona na to ještě není, ani princezny jí nic neříkají a tak. Tak jsem to uložila k ledu a dostala k Vánocům to, co skutečně chtěla.
      Ale Alena se vyprsila a ušila, koukej - http://jolancin.blog.cz/1212/jak-jsem-to-stihla-ii

      Vymazat
  2. Moc zdravím a chtěla bych se zeptat, jak dopadla objednávka řezaného šifonu a hlavně sukýnka (pokud jste šila). Na mě vykoukla z internetu zrovna, když jsem měla za zády naši tříletou krasavici a je teď je jasné, co musí mít :-). TAk sháním šifón, ale ten správný jsem zatím nikde neobjevila a kvůli jedné sukýnce se mi ho nechce objednávat ze zahraničí. Máte nějaký tajný tip? Nebo by to šlo nahradit něčím jiným? Moje šití oblečení je celkem v plenkách, tak bych nerada zase nakoupila kilometry materiálu, který bude k ničemu. Díky Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem nakonec nešila,a le šila Alena, viz odpověď výš. Nakoupila materiál na Etsy a přišel jí šifon vcelku, takže ho musela nastříhat na pruhy.
      Jinak si myslím, že šifon se dá lehce sehnat i u nás, jen bohužel prostě není předřezaný, tak je s tím víc práce. Ale jak dokázala Alena, zvládnout se to dá ;)
      Jinak šifon třeba tu: http://www.sartor.cz/7-sifon-zorzet-organza
      nebo ady: http://www.latky-eshop.cz/sifony/
      a tady: http://www.bmtextil.cz/sifony
      a z Německa: http://www.latka.cz/Latky/Odevni-latky/Sifon.htm?shop=fabfab_cz&SessionId=&a=catalog&t=30&c=66005&p=66005
      Dejte pak vědět, kde jste nakoupila a jak sukýnka dopadla ;)

      Vymazat