úterý 29. července 2014

Whole30 - den pátý

 Míchaný vajíčka na slanině a k tou mrkvový salát. Ještě to můžu. Ale třicetkrát za sebou? To asi nedám. Budu si muset najít kuchařku Vejce na sto způsobů. Jelikož je neděle, vstávání v šest můžu odložit a pospávám u holek sledujících pohádku na gauči. Ale je to takový jen polehávání, vlastně nezaberu pořádně, jen si prohlížím víčka zevnitř. Stalo se mi to i sobotu, může to být příznak vyspání? Nedokážu říct, vyspaná jsem si nepřišla poslední čtyři roky, tak už to ani nepoznám.
 Poprvé na mě padá vážně únava. Ne jenom spací, ale celýho těla. Vyjít schody k nám do podkroví je pro mě utrpení. Nahoře se musím opřít o stěnu a vydýchat. Fíha.
 Dneska jsem rozhodnutá dát jen tři jídla denně a žádný dokrmování. Jelikož snídáme okolo půl desátý a pak vyrážíme na barák, nedělá mi první jídelní prodleva problém. Sádruju zásuvky, tak se mi nejspíš žaludek zaplácl tou sádrou, kterou jsem nadýchala. A napolykala.
Po baráku klasicky nákup a hurá domů. Mám pocit, že poslední dny trávím víc po nákupech, než doma. Náš byt se změnil v zelinářství. Vzhledem k nedostatku úložných prostorů celou linku zabírá nějaká zelená havěť. Z ledničky zas vypadávají vajíčka. Je to zkrátka nezvyk. Sumy na účtenkách z nákupu lezou pomalu jistě do výšin. Říkám si, kolik ušetříme tím, že vlastně spoustu věcí nekupujeme. Radši ovšem nepočítám, jestli vlastně šetříme, nebo utrácíme dvakrát tolik. Blbý je, že jak to ještě nemáme promyšlený a neznáme jídla, tak vlastně vaření vymýšlíme jen na jeden den. Co znamená zítra na nákup znovu. A když už tam jsem, tak přihodím jedny rajčata, okurku, cuketu, bla bla bla. A zas má částka čtyři čísla. To dělat denně není nic moc.
 Na večeři jsem plánovala cukeťáky. S tím, že do cukety i něco přihodím. nevím, proč mě napadla červená řepa. Když jsem uspávala, tak O. všechno přichystal, nastrouhal, já dokořenila jako bramboráky, prdla jsem tam vajíčko a jala se smažit na ghí. A ouha, ono to teda bylo jednak neudržitelný pohromadě a druhak docela hnusný. Takže kombinace cuketa-červená řepa-mrkev jako bramborák nedoporučuju. Už se těším, až uděláme opravdovej. Nově jsou v Whole30 brambory povolený, ale nějak se zmítám na vlně toho, že to alespoň 14 dní dáme bez nich.
Jdu spát pozdě, po hnusný večeři, od který mě ještě ke všemu dvakrát odvolaly děti, takže jsem jí měla studenou. No je tohleto spravedlnost? není!

2 komentáře:

  1. Třicetkrát míchaná vajíčka .... to je jasný žlučníkový záchvat:-)))
    Ale jinak držim palce:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Vajce na tvrdo, vajce na hniličku, vajce do stratena....čo ja viem? :D Tři vejce do skla :D :D :D Vajíčka mám rada, ale 30 dní by som ich jesť nechcela. Eh.

    OdpovědětVymazat