neděle 15. dubna 2012

Pojďte si ušít - sukni do áčka!

 Chtěla jsem psát něco vtipného o pěkném počasí a těšení se na jaro. Pohled z okna mě však uvrhá do deprese a vtipná asi moc nebudu. Tak zkuste tenhle projekt brát jako zoufalé volání jara. Vyberte co nejveselejší a nejjarnější barvy a vrhněte se do šití. Vsadím se, že když se nás spojí hodně, tak se toho jara dovoláme.
  Tentokrát jsme vybraly klasiku, áčkovou sukni, která se šije téměř sama. Můžete jí ušít, z čeho je libo, dle materiálu bude výsledek vypadat různorodě. Ty, co mají problémy se zvětšujícím se objemem břich, můžou místo pevného pasu použít náplet. Tak to udělám i já, neb už mě neba, že mi všechno sedí jen dva týdny.

 Co je na této sukni zvláštního? Zaprvé je rychlá a zadruhé, a to je důležité) se vyhnete založení spodního lemu sukně. Založit totiž spodní lem sukně tak, aby hezky splýval, nikde netrčel a ještě ideálně nikde nebyl vidět šev, to je pěkná práce. A tahle sukýnka použitím kontrastního lemu založení sukně krásně obejde, vám ušetří práci a ještě nadělá parádu.
A návod na sukýnku najdete zde. Pokud bude potřeba pomoci s překladem, ptejte se v diskuzi, odkaz dodám za chviličku.

Krásné šití,

Martina - Definitiv

13 komentářů: