neděle 25. března 2012

Zas o něco chytřejší

Celý víkend jsem trávila ve školních škamnách, abych si rozšířila obzůrky a mohla se dělat ještě o fousíček chytřejší. A jelikož jsem hrdě získala certifikát o absolvování, nedá mi to a musím se pochlubit.
 Pod vedením výborné Evy Kiedroňové jsem absolvovala metodický kurz manipulace s novorozenci a kojenci, určený pro odborníky. I když jsem dodnes měla manipulaci zahrnutou v kurzu šátkování (a bude tam i nadále), tak byl pro mě kurz neuvěřitelně přínosný. Koncentrace odborníků a lidí z oboru byla vysoká a každý přinesl trochu jiný pohled na věc. Věřím, že i mé časté vstupy ohledně šátkování přiměly ostatní k zamyšlení a že se třeba najde pár odborníků, kteří uvidí, že pokud se vše dělá správně, není nošení v šátku hrozbou, ale skvělou pomůckou. A když jsem byla v tom, lehce jsem lízla i bezplenkovku a RABR, nedalo mi to.
 Výsledkem mého studijního úsilí není pouze chlouba, ale samozřejmě i to, že od dubna začínám pořádat kurzy manipulace s dětmi pro maminky a to opět jak skupinové, tak individuální, v pohodlí vašeho domova. Více se dozvíte na stránce věnované manipulaci s dětmi.

Těším se na vás,

Martina

Žádné komentáře:

Okomentovat