pátek 11. dubna 2014

Východ... Slunce

 Dneska jsem viděla ten opěvovaný východ slunce. Přes přední sklo auta. A věřte mi, krásnější by byl přes sklo zadní, protože bych viděla i něco jiného, než zářící žlutou kouli. Takhle jsem se řítila rychlostí přes sto kilometrů téměř poslepu, mžourajíc jak čerstvě narozené kotě. A bonusem k tomu úchvatnému zážitku mi je pár nových vrásek, které mi to mračení způsobilo. A to nepočítám ty, které mi naskákaly ráno, když budík v pět zazvonil. A v mém věku každá vráska dělá divy. Bohužel ne ty pozitivní.
 Dneska jsem viděla ten opěvovaný západ slunce. Přes přední sklo auta. A věřte mi, krásnější by byl přes sklo zadní, protože... Vážně musím psát dál?!

 To máte tak, když jedete ráno na východ a večer na západ. Příště pojedu na druhou stranu. Tak.

Žádné komentáře:

Okomentovat