pátek 10. června 2011

Hrobníkovi z lopaty

Dneska ráno mi asi nějak luplo v zádech, nebo nevím co a strašně mě píchá na jedný straně pod žebry. Střílí to i směrem k rameni a ke kyčli. Lehce mě z toho brní pravá ruka, je taková otupělá. Malíček skoro jako by nebyl můj. A zrovna včera jsem někde četla zmínku o rostroušené skleróze, takže na pěkný ráno zaděláno Very Happy No a před vteřinkou jdu do kuchyně, připravit si kafe. Mates přišla za mnou a stála hned vedle mě. Já tak stojím u linky, dávám do hrnečku kafe, cukr a najednou cítím podivnej chlad na pravým chodidle. Ježišmarjá, šíří se to k prstům u nohou, teď to postupuje k patě. Pomoc, já snad ochrnu na pravou půlku těla!
A pak se podívám dolů a vidím Matyldu, která s bezelstným výrazem šlape na pití od Rajce a zalévá mi nohu ledovou vodou Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Dokážete si představit, jak mi odlehlo? Laughing

1 komentář:

  1. Kdyby tě ta záda zlobila i nadále, tak znám jednoho pána, který mi ten samý problém před pár týdny vyřešil ;-)

    OdpovědětVymazat