neděle 25. září 2011

SOUTĚŽ o čepici, páč je zima na krku

 Doneslo se ke mě, že je sice pěkné, že se zahřívám v tělocvičně, ale ostatním prý mrznou... uši. A nosy. Jinými slovy myslím jenom na sebe. Nejdřív jsem se samozřejmě naštvala, jak jinak. Pak jsem se rozhodla, že emoce vybiju na příhodném kusu příze. A tak jsem drapla co mi přišlo pod ruku, chňapla háček a umotala multifunkční čepici.
 A co je na tom k soutěžení? Tohle: NEMÁ NÁZEV! Ráda bych jí v budoucnu zařadila jako prodejní artikl, ale všechno co člověk prodává by mělo mít nějaký název. Já už si lámu hlavu dva dny a jak je vidět, výsledek to nepřineslo.
 Ještě nemám promyšleno jak proběhne finální volba, jestli budu demokratická a dám hlasovat z došlých návrhů, nebo ve mě převládne monarcha a zvolím sama. Každopádně ten, kdo mi dopomůže k vymyšlení názvu, ať už to bude jakýmkoliv způsobem, bude po zásluze odměněn. Dostane jednu superfunkční čepici zdarma, barvy dle vlastního uvážení ;) Aby mu ten bystrý mozek v zimě nenachladl.
 Jen ještě upřesním, že se jedná o název čepice jako celku, s barvou by tedy neměl mít nic společného.
 A teď už představení úžasného hitu letošní zimy - multifunkční čepice, dá se nosit na spoustu způsobů, jen koukejte:

Na slušňačku:

Po francouzku:

Na rebela:

Na Natašu:
 
Na lyžaře:


Na Pepíka


Na piráta:


Na pilota:


Na zloděje:

 A když je nejhůř, dá se v ní odnést třeba nákup ;)
 Tak neváhejte a pište nápady na název skvělé multifunkční čepice ať můžete mít už brzy uši v teple.

 Moc se těším co všechno od vás uslyším ;)

 Hezký večer,

 Martina - Definitiv

PS: Je to zaručeně autorská čepice, neb jsem autor :D Po vymyšlení názvu si jí nechám patentovat a nikdo už nikdy nebude smět uháčkovat čepici.
PPS: Čepice bude v prodeji u mě na stránkách a na Fleru.
PPPS: Nebojte, návod stvořím jakmile budu mít chvilku, aby i vaše uši mohly být v teple, které si vytvoříte jen a jen vy ;)

6 komentářů:

  1. Defka

    Čedefka

    Defice (defička)

    Čedefice

    (zkrátka zakomonované jméno autorky a čepice)
    :-)

    OdpovědětVymazat
  2. DefUČa (Definitiv Universální Čapka) - na hlavu mi nefučáá. :)

    OdpovědětVymazat
  3. A nebo:
    Náhlavnička variabilná :)

    OdpovědětVymazat
  4. je suprová -čekám na návod :-)

    DefUČa-je super

    Alka

    OdpovědětVymazat