pátek 27. ledna 2012

Diskuze o šití

 Sice jsem na tento týden slibovala překvapení v podobně nového zboží, ale znáte mě. Cosi mi přeletělo přes nos, nápad se zachvěl a bylo potřeba se vrhnout do realizace než nadšení vyšumí.
 A tak za podpory několika kamarádek, které souhlasily, že na novém fóru budou hojně diskutovat (no, ony to vlastně neslíbily, ale já si to sladce namlouvám), jsem se vrhla do realizace nového diskuzního fóra.
 Fórum bude majoritně šicí, ale jelikož, jak už jsem několikrát avizovala, jsem člověk přelétavý, najdete tam prostor pro háčkování, pletení, hrátky s papírem i pro pouhé mletí pantem.
A už dost povídání, tady malá ochutnávka, která vás jedním kliknutím přenese přímo do novéh diskuzního fóra.
Vítejte a diskutujte, ráda vás tam uvítám.

5 komentářů:

  1. TAk jsem nakoukla :-) Ale nikdo tam není, bála jsem se tam :-)))) Ale nakouknu zase příště :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nojo, ono to chvilku potrvá, než se lidi nahromadí a osmělí. To je klasicka. Ale věřím, že to půjde ;)

      Vymazat
  2. Taky jsem nakoukla, ale nějak v tom plavu :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj holky. Pokud budete chtít, tak se mrkněte na http://www.sici-stroje-overlocky.cz/22-sici-stroje. V nabídce mají několik šicích strojů. Já jsem si u nich také jeden koupila a jsem s ním spokojená hodně moc :-).

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj všichni, já jsem nedávno také začínala šít tak se teprve všechno učím, musela jsem vše koupit a za sebe mohu doporučit tento obchod eshop.anita.cz/siti-sici-stroje/ široký výběr, kupovala jsem zde stroj i jehly a nitě. Ještě by mě zajímalo zda bych někde mohla najít nějaké návody a rady pro začátečníky, nevíte o něčem ? Třeba nějaké lehké postupy. Děkuji

    OdpovědětVymazat