neděle 29. ledna 2012

Variabilní šaty

Na diskuzi je nás zatím jenom pár, tak doufám, že tenhle příspěvek tam naláká další nadšence a brzy tam nebude pro střihy a rady kam šlápnout.
Zvažovala jsem, jestli návody omezit jen na diskuzi, ale asi bude nejlepší uveřejnit je na blogu a zároveň je publikovat v diskuzi, kde je potom dost prostoru na rozebrání detailů. Takže, tady máte první návod:

Jako první sem slíbila variabilní šaty, které už stihla ušít Ivča.
Narazila jsem na několik tutoriálů, takže sem nalinkuju ty z nich, které podle mě stojí za shlédnutí. Návod je jednoduchý a i v angličtině snadno srozumitený.
A tady už jsou ty šaty:
 

Blog Thallerthenthou.com, autorka Benny
Návod zde.

Blog Sewlikemymom.com, autorka Melissa
 Návod zde.



Blog Knucklesalad.com, autorka Em

Návod zde.


Blog Rowena.typepad.com, autorka Rowena
Návod zde.

A jak motat a nezamotat?
Můžete se podívat tady nebo tady, a když je nejhůř, najdete to na youtube.

Diskuzi k variabilním šatům najdete přímo tady.

Těším se na vaše výtvory ;)

8 komentářů:

  1. Ahoj, mně nefungují odkazy... a jsem dost zvědavá:-))) Koukneš na to???
    pa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odkazy už běhají, nevím co to tam naskákalo.

      Vymazat
  2. Ahojky Def, mě nadchlo tohle. Ani to není náročné na ušití. Akorát netuším, jaký matroš to chce :(

    http://www.youtube.com/watch?v=QFFg0-bb9x4

    OdpovědětVymazat
  3. A tohle je také vtipné

    http://www.youtube.com/watch?v=zlFBLe-V-g8&feature=related

    OdpovědětVymazat
  4. Dámy prosímvás, kdo šily tyhle šaty, zahýbaly jste pruhy? Nikde v návodu je nezahýbyjí, ale já mám pocit, že když to zahnu, bude to estetičtější....

    OdpovědětVymazat
  5. a tak jsem to zkusila zahnout a je to ještě méně estetické než nezahnuté....

    OdpovědětVymazat
  6. Z vlastní zkušenosti: směsový úplet (nemačká se a nevytahuje), okraj lemovat pouze spodní - jinak šály(pruhy) ne, stříhají se po délce a netřepí se to, okraj se lehce stočí dovnitř. A nestříhám kolovou sukni - jednak kvůli spotřebě materiálu a hlavně protože se hrozně zvedá. Buďto stříhám půlkolovou a nebo ještě raději jen kónické pruhy.

    OdpovědětVymazat