čtvrtek 27. března 2014

Jóga

 Začala jsem chodit na jógu. To ovšem není žádná novinka, provozuju to už skoro, no, čtvrt roku. Snažím se každý týden hodit děti na hrb muži a vyrazit do super joga centra, které u nás vyrostlo. Tak se pod vedením gumové Verči kroutím a ohýbám do velmi, velmi prapodivných pozic. Až do dnešního dne jsem měla za to, že Verča sem byla seslána jako malý mučící nástroj pro mě. Tuhle do mě dloubne, tady mě popotáhne a mě se dělají mžitky před očima, když se moje svaly a šlachy natahují do nevídaných dálek. O jejím destruktivním vlivu na mojí psychiku ani nemluvím. Ovšem s Verčou je jóga sranda. S ní všechno běží tak rychle, že si ani nevšimnu, že je hodina fuč.
 Jenže dneska Verča nebyla. Nevím, jestli se dovolenkuje, nebo kde se ukrývá, ale poslala za sebe náhradnici, jejíž jméno jsem nejspíš vytěsnila. Hodina začala příjemně. Jinak, ale příjemně. Pěkně podložky do kruhu, vprostřed svíčky, jinak zhasnuto, hudba hraje úplně šeptem. Ohmování je na mě už trochu příliš duchovní, pokud se odehrává ve skupině kterou neznám, ale maličko jsem si zamručela. Jen tak, aby se neřeklo. A pak to nastalo. Jestli jsem si o Verče myslela, že je kat, tak tahle slečna je přímo potomek gumového ďábla. Lámala nás do takových pozic, že jsem si byla stoprocentně jistá, že už nikdy svoje končetiny nerozmotám a odnesou mě na nosítkách. Na nosítkách pro liliputy, protože jsem byla doslova svázaná do kozelce. A tak jsem se dostala třeba i do polohy, která vypadá takhle:
zdroj: http://yogasynergy.com/main/yoga-postures-asanas 
 Chvíli jsem setrvala v poloze, která vypadá tahle:
Zdroj: http://www.fitsugar.com/Advanced-Yoga-Moves-Strengthen-Your-Upper-Body-17708518 
  Pokusila jsem se o něco, co vypadá asi jako tohle:
Zdroj: http://thepinaddict.wordpress.com/2012/08/30/yoga-is-not-for-sissy-la-las/

  A čistě omylem jsem se zamotala i takhle:
Zdroj: http://drprem.com/yoga/1001/all-you-need-to-know-about-yoga-nidra/ 


 Vím, že nic není nemožné, do každé pozice se člověk časem dostane, stačí jen chtít. A tak by mě teda zajímalo, kdy se konečně začne chtít mému tělu? Protože jestli bych chtěla něčeho dosáhnout, tak to je síla a mrštnost téhle holky:
Jasně že je to notoricky známé, jasně že je to trochu moc, ale safra, že se vám to taky líbí? Takže mě pojďte potěšit a řekněte mi, že i ve svých letech na to mám. A že to jednou, třeba za rok dám. Prostě až se tělu začne chtít, známe to...

Kdo jde se mnou příští týden na jógu?

2 komentáře:

  1. 8-o .... Def!si děláš srandu? Z toho bych se už živá nevrátila:)) ...jestli bych se do takové pozice vůbec dostala.
    Jógu jsem dostala od dětí pod stromeček. No tak každé pondělí naběhnu, ale cvičím jenom v to pondělí :) ..nějak není čas nebo co..?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem šla domů polomrtvá :D
      Jóga je super, já se teď donutila každý ráno alespoň ten jeden pozdrav slunci dát. Teda, spíš mě nutí Matylda, kterou to cvičení nějak bere, dává sice takovej freestyle, ale což, i to se počítá ;)

      Vymazat