čtvrtek 30. června 2016

Hlavně motivaci!



 Tak zase nastal čas. Jak víte, kdysi proběhlo mých 21 dní. A teď se chystám na další. Někdy totiž na člověka přijde potřeba psát a tak nějak se v něm koulí, roste, svědí, drbe a chce ven. A přišla chvíle pustit tu bestii zase na moment ze řetězu a nechat jí dělat, co se jí zachce. Jen to teda bude chtít maličko motivace. A s tím byste mi mohli pomoct.
 Někdy závidím těm, kteří mají pevnou pracovní dobu, šéfa, tabulky, spoustu termínů, brífingů a mítingů. Proč? Protože někdo upletl bič za ně. Někdo nad nima stojí a dělá "bububu, tohle musíš stihnout, jinak bude zle". Nad námi volnonohaři stojí akorát stát, který chce měsíčně porci své krmě. A jinak nad sebou stojíme už jen sami. A co si budem povídat, to není vždycky ten nejsilnější bič. Pokud mám v peněžence pár stovek, v kuchyni v poličce kafe, světlo svítí, voda teče a je přiměřeně teplo, co mě sakriš nutí do práce? Proč se jen nesvalím na sluníčko a nedrbu si záda? No, ti šťastnější z nás mají silnou dávku motivace, toho, co je žene každý den vstát, vyčistit si zuby a jít udělat něco novýho pro svět. My ostatní, chudáčci ubožáčci, se občas vzepnem k nějakému výkonu a pak se jen tak nějak vezem a čekáme na další vlnu. A já bych teď potřebovala tu vlnu trochu podpořit. Pro sebe, pro vás, pro všechny, kterým taky chybí motivace a vůbec do ničeho se jim nechce. Možná, že když uvidí, jak dav umí podpořit, zvedne to i je. Možná si najdou svůj dav. Možná se stanu pro někoho davem já. Možná si navzájem ukážem, jak senakopnout.
 A teď, co bych teda vlastně od vás chtěla? Nic moc složitého, nic drahého, nic hmotného. Chtěla bych deset vteřin vašeho času. Chtěla bych, abyste, pokud přečtete tenhle blog, do komentářu tady nebo na FB napsali první téma, které vás napadne. Téma, o kterém já pak budu psát. Každý den vyberu z komentářů jedno téma a napíšu k němu cokoliv, svůj názor, povídku, historku, vzpomínku. Někdy možná přijde fotka, koláž, obrázek. Kdo ví? Daný post pak bude věnovaný tomu, kdo téma vymyslel. Pomůžete mi? Ráda bych dala dalších 21 dní plus sedm bonusových dní navíc a poslední den července by proběhlo zhodnocení, nejen moje, ale i vaše, jak se vám celá akce zdála/nezdála. Tak pojďte, já vám těch deset vteřin někdy vrátím. Na holej pupek ;)

10 komentářů:

  1. Chtěla jsem ti napsat tip na téma, ale vůbec nic mě nenapadá. Takže píšu jen tak, abych tě podpořila a řekla: vlna přijde a po ní další :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přebírám si to tak, že by to mělo být něco o vodě :D Díky, každá snaha se cení ;)

      Vymazat
  2. Tábor, kojení, neštovice, bouřka, medování, bylinky, unava, dědečkovy narozeniny, nádherná vysvědčení, ztracený kocourek, zarostlá zahrádka, jahodová marmeláda, .. a jsi nyní u nás doma :-)
    Krásné prázdniny
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za pozvání! Z toho teda určitě nejmíň jedno téma vyberu ;)

      Vymazat
  3. Tak zaprve - vitej zpet. Chybela jsi. Za druhe temata: zacatky a kazdodennosti, peripetie v podnikani. Tvoje vystupy z konfortni zony kvuli praci. Co vse ma vliv na prodej (a verim, ze i prave blogovani ma velkej :)) mej se paaa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, díky ;) Témata teda hustý, tušila jsem, že ty mi dáš trochu čočku :D Už se těším!

      Vymazat