úterý 4. listopadu 2014

No Poo - den 1

 Dneska oficiálně startuju kariéru špindíry. Včera jsem sice měla v plánu hlavu si umýt alespoň tou jedlou sodou a octem, aby to pro vlasy nebyl takový šok, ale jaksi jsem si propriety zapomněla vzít do vany. Normálně bych obtěžovala pana O., který mi do vany nosí vše, co si zapomenu (v pátek to bylo, tuším, pouhých sedm věcí), ale ten se vyvlíknul tím, že uspával Bětušku, probudivší se po večerce v půl šesté (odpadla chudinka). Chvíli jsem koupel prodlužovala a čekala až přijde a přinese mi sodu, ocet, hrneček, lžíci, lžičku a ještě hřeben, leč nedočkala jsem se. Hřeben proto, že se před umytím vážně potřebuju učesat. Možná mám vlasy jemné, ale mám jich hodně a když si umyju nerozčesanou hlavu, následující česání se prodlouží o půl hodiny. Když už voda příliš chladla, pustila jsem se do toho i bez sody. Zanořila jsem vlasy do vody, trochu promasírovala a s hrůzou cítila, jak mi na prstech ulpívá mastnota. To bude zítra teda peklíčko, br.
 Panu O. se Bětušku nepodařilo přesvědčit k spánku a tak hned po výskoku z vany jsem s turbanem na hlavě šupajdila do postele. Opět jsem se učesat nestihla a nestihla jsem si ani zaplést cop. Ten si většinou na noc dělám. Jednak mám už vlasy docela dlouhý, takže si je přilehávám buď já, nebo některé s dětí a druhak, jak už jsem psala, se mi prostě cuchaj. Mohla bych jít s spát s účesem alá Kleopatra a probudila bych se jako klon Malé čarodejnice. Moje vize rána s mastnou a zacuchanou hlavou byla stále zřetelnější.
 Po probuzení jsem vletěla do koupelny a hodila pohled do zrcadla. Ok, vlasy mastnější, ale není to až taková hrůza. Hřeben do ruky a makat. Vida, rozčesat docela jdou. Ovšem po rozčesání, br! V zoufalství se od zrcadla odvracím a hledám, co si na hlavu uvážu. V duchu plánuju návštěvu několika sekáčů a skoupení celého šátkového oddělení. Moje vlasy teď pěkně dlouho nikdo neuvidí! Nakonec jsem vyhrabala ostře růžovou čelenku, vytvořila drdol a jde se.
 Drdol držel celý den beze změny a co je s podivem, hlava mě skoro nesvědila. Svědí mě samozřejmě teď, jakmile jsem na to jen pomyslela. Takže se jdu podrbat a vymyslet, jestli seberu dost odvahy na to abych vyfotila i vlasy ve verzi "před schováním".

1 komentář: