neděle 9. listopadu 2014

No Poo - den 6

 Na hřeben se ani nekoukám. Jednak jsem se už dva dny nečesala (au au) a druhak to prostě nechci promastit dřív, než to bude nutný. Že mě to nemine, to je jasný, ale odkládám to, jak to jde.
 Jelikož jsem zalehla včera zavčasu, nedala jsem si koupačku a tak se do vany naložím přes den. Děti nechám naprosto bez výčitek u pohádky. Neuvěřitelně mě láká si tu hlavu umejt, ale plán jsem si stanovila na zítra, tak vydržím. I když třebas jen vodou? Ne, dám to!
Nečesaný, nemytý, ke kolíčku přibitý....

 Bohužel okolnosti mě nutí paty z domu vytáhnout (zapomněla jsem si telefon v krámu, ech), tak vybírám turbánek. Půjdu do toho červeně podzimního, ladí mi k sukni. Když už si člověk tak nějak zvykne, že něco nosí na hlavě a nepřijde si v tom jak idiot, tak mu to samozřejmě přestane jít uvázat. Tuhle kouká cípek, tady se dělá nějaká boule, támhle je to moc hranatý. No vztekla bych se z toho. Nakonec to nějak přeperu (i když si jednu část nad pravým okem musím pořád zastrkávat a když se vysouká ven, vypadám, jak když mám náběh na piráta) a vyrážíme na nákup. Stačily tři minuty v turbanu a mě začíná svědit hlava. Sundat ho nemůžu, to je jasný, musím trpět. Pátrám v paměti a matně si vybavuju, že jsem se drbala už ráno. Nad čelem, po pravý straně (tam kde mám piráta), těsně pod vlasovou linií. Moje oblíbený místo. Zřejmě líheň lupů, který se pak bleskem rozšíří do celý hlavy, nebo nevím. Po návratu rvu turban z hlavy a koukám. Jsou tam, mrchy! Na tomhle jsem minule ztroskotala. Protože se lupy začly horšit a já neměla sílu vytrvat, protože jsem se fakt už styděla vylízt ven. No co, teď mám turban, tak mi alespoň nenasněží na ramena. Ale jestli tahle bláznivá kůra nezabere a já budu mít za šest tejdnů neuvěřitelně mastný vlasy a plnou hlavu lupů, tak si vzteky rozkousám botky!

1 komentář:

  1. tvůj zapomenutej telefon mě fakt rozesmál :D jsem na tebe zvědavá, za 6 tejdnů tě přijedu zkontrolovat, jak máš krásný hebký, lesklý, sexy vlasy ;)

    OdpovědětVymazat