pondělí 10. listopadu 2014

No Poo - den 7

 Dneska mě čeká mytí hlavy, jupijou! Naštěstí jsem doma a nikam nemusím, tak se nemusím nijak zahalovat. Není tu ani pan O., tak mi to není trapný. Ostatně, co by mi ještě mohlo být trapný, po těch letech? Rozhodnuta, že zkusím zachytit stav před a po, lezu do vany poměrně brzy. Chtěla jsem chytit stejný světlo, ale ouha, to mi teda neklaplo. Vlasy jsem sušila asi tři hodiny. Teda, oni se sušily. Chtěla jsem tomu pomoct tím, že je rozčešu, ale zapomněla jsem na to, že to moje mokrý vlasy absolutně neakceptujou. Potom, co jsem z nich třikrát vymotala hřeben, jsem kapitulovala a nechala si, ať si dělaj, co je napadne. Takže uschly a venku byla tma. Nicméně foto jsem vzala, myslím, že něco málo na tom vidět bude.
 Na FB hodně padaj rady, ať mastný vlasy stáhnu do culíku, copu, drdolu a pořádně je přilíznu. A já jsem pořád proti. Asi k tomu mám ze zásady nějak odpor, nebo já nevím co, ale ulíznutej culík si umím představit jen s pěknejma vlasama, ne s mastňákama, to si fakt radši narazím kulicha. Jasně, že se někdy stane, že si hlavu umejt nestihnu, ale v tom případě to druhý den řeším tak, že se neučešu. Pak to podle mě není tak strašný. Ale možná je to jen můj subjektivní dojem a moje okolí to vidí úplně jinak. Ostatně jako všechno, že.
 Při mytí jsem se snažila nezapomenout na zadní a spodní vlasy. Drbala jsem je co o šlo, přesto ve chvíli, kdy jsem louhovala z hlavy sodu, jsem měla pocit, že se mi to tak úplně nepovedlo. Vlasy byly na pohmat takový, no, mastný (to je ale překvapení, co?). Zdálo se mi, že až k uším to šlo, ale pod ušima děs. Asi prostě teorie "šampon dolu steče") u sody holt fungovat nebude a je potřeba to pořádně vydrbat až ke konečkům. Tak příště, no, však já se to naučím. Nicméně mám alespoň vrchní část hlavy čistou, lesklou a pěknou, zbytek holt zamotám do uzlu nebo do copu, tam se to, snad, nepozná.
 Mám v plánu i kokosákovou ozdravnou kůru, ale otevřeně říkám, že jsem to nechtěla testovat před tréninkem, protože co kdyby se to nepovedlo a já šla na trénink s hlavou mastnější než před umytím.
 Ještě jeden poznatek přinesl dnešní den - pokud plánujete hrabat trávu a máte dlouhé vlasy, vřele doporučuju nenechat je rozpuštěný, ale nějak je zkrotit. Několikrát se  mi pramen vlasů nějak zamotal k hrábím, skřípla jsem ho rukou a ve chvíli nápřahu jsem se tak téměř skalpovala. Auvejsky.
 A teď už slíbená chvilka exhibice:
Před mytím

Po mytí

A přidala jsem i popisek, kdybyste náhodou nepoznaly, kterej stav byl dřív.

1 komentář:

  1. Teda po umytí máš ty vlasy parádní! To jde fakt udělat jenom sodou jo? To musím zkusit :-)

    OdpovědětVymazat