pondělí 4. srpna 2014

Tenhle týden...

Vyrojilo se okolo nějak moc výzev. A protože jsem sobec a protože to plánuju už dlouhou dobu, představím vám tu svojí jako první. Ostatní budou následovat, jakmile budu mít trochu času. A jakmile se to bude trochu hodit.
 Jsou lidé, kteří mají to štěstí, že objeví jednu svojí vášeň a té se prostě drží a nepustí (viď, Mopsi). No a pak jsme tady my, chudáci přelétaví motýlci, co jeden týden milujeme quiling, druhý týden přísaháme na šití, třetí týden nakupujeme jehlice ve velkém a čtvrtý týden objednáváme kahan, protože budeme vyrábět vinutky. Já k tomu mám ještě tu specialitku, že potřebuju být fakt řádně připravená, takže k tomu strávím týdny teorií. Našprtám se všechno od A do Zet a stanu se tak profíkem teoretikem. A když přijde na praxi, zjistím, že vlastně nemám kdy! Nemám na ní vůbec žádný čas, protože si chci ještě ušít tohle, dětem jsem slíbila vyrobit tamto, na výstavu potřebuju zařídit toto, dovyrobit musím tamto a ono a ještě bych taky občas mohla uvařit večeři, že jo.
 A tak jsem dumala a dumala. Kdesi jsem narazila na výzvu, pro mě největší. Po celý jeden rok se věnovat jen a pouze jednomu koníčku. Všechny ostatní vypustit a opravdu celý rok jen šít. Nebo malovat. Nebo příst. Nebo cokoliv. Bylo to fakt zajímavý, bylo k tomu dokonce diskuzní fórum a já to zaboha nemůžu najít. Nicméně, to je pro mě zatím výzva nesplnitelná. Nevím, co bych si měla vybrat. Nevím, co bych měla upozadit. Takže ne, musím snížit laťku.
 A proto mě napadlo, snížit dobu z roku na jeden týden. Není to moc, ale i za týden se toho dá stihnout dost. Když prostě nebudu myšlenky rozptylovat něčím jiným a budu se držet jen jedné věci, tak za mnou zcela určitě musí něco zůstat. I kdyby to měl být nedopletený svetr. Ale alespoň začnu, že jo! Všechny ostatní věci půjdou na ten týden stranou. nebudu po nich pátrat na pinťáku, nebudu si číst návody, prohlížet obrázky, pročítat diskuzi, nic. Jen si uložím odkaz, nebo udělám poznámku, abych to ve vhodný týden mohla vytáhnout. A tak se hodlám soustředit a zlepšovat a pilovat a tak.
 A tenhle týden se chystám začít! A co vy? Jak jste na tom? Vytáhnete ze skříně svoje kostlivce a dokončíte je spolu se mnou v týdnu k tomu určeném? Už za chvíli Vám předestřu první týden. Těším se.

Žádné komentáře:

Okomentovat