neděle 3. srpna 2014

Whole30 - den devátý

 Zítra začíná Dyzajn Márket. Mám tedy poslední den na to, abych stihla všechno to, co jsem nestihla za posledního čtvrt roku. Jídlo musí stranou. Ráno nemám hlad, slibuju si, že se najím za chviličku, že jen co se trochu proberu, udělám si něco teplýho. Ale asi jsem ještě sytá po včerejším gulášku. Nakonec klasicky dostávám hlad rychle a už se mi nechce nic řešit - beru tři mrkve, půlku kedlubny (z druhý půlky se mezitím stalo dřevo vhodné tak akorát na otop) a hrst cherry rajčátek. Taky dobrá snídaně. Tak si za odměnu slibuju teplý oběd.
 Nestíhám! Nestačím! A děti si dnešek vybraly za den, kdy se budou chovat jako ta největší svoloč pod sluncem. Jsem unavená, nechce se mi s nima dohadovat. Chce se mi v klidu ladit poslední detaily a ne pořád řešit "ona mě tamto", "ať mi tohleto" a "mamííííííí". Ještě ke všemu musím promyslet jídlo na následující dva dny. Nemůžu tam být jen o mrkvi, to bych dlouho nevydržela. I tak je mi jasný, že nevydržím a do tašky přihazuju brusinky, rozinky a oříšky. Asi lepší, než si dát zmrzlinu, že. A FB stránky na mě chrlí fotky lahůdek co tam budou. Samý dobroty, co bych si ještě před týdnem neodepřela.
 Dneska jsem učinila svůj historický počítačový krok. Zakoupila jsem první elektronickou knihu. A to myslím ve smyslu opravdovou knihu, ne nějaký ebook splácaný z šesti stránek ve Wordu. A hádáte správně, koupila jsem si Jídlo na prvním místě. Četla jsem zatím jen u uspávání Bětušky, takže jsem teprv u čtvrté kapitoly, ale skoro bych zítra nikam nejela, naložila se do vany a přelouskala to celý. S sebou si to ovšem neberu, víme, jak to vypadá, když si na stánku někdo čte, žejo.
 Přes Paleo FB jsem dneska objevila tuhle vychytávku, která vás upozorňuje na zlevněný Kindle knížky - vždy pod dolar. Takže už mám čtyři, protože to se vyplatí. A teď si dělám zálusk na Primal Blueprint, ale tu bych asi chtěla mít papírově. I když, kdo ví? Třeba mě čtení na tabletu natolik uchvátí, že už nikdy nebudu chtít jinak.
 Ale zpět k žvanci, oběd se mi moc nepovedl, zelenina a hrst oříšků. A pak ještě jedna hrst. A ještě jedna. Ehm, ehm, ehm. To už bohužel nebyl oběd, to byla prostě chuť. Dneska jsem ani neuzobávala ovoce (ujíždím na broskvích, nektarinkách a meruňkách), takže jsem si potvrdila svojí domněnku, že moje břicho se teda nafukuje i z ovoce. Jedna meruňka by se asi neprojevila, ale já se u jedný zatím neumím zastavit. Tak si dám druhou. A jednu nektarinku. A broskev, aby jí to nebylo líto. Uá, kde jsi, moje sebekontrolo?
 Na zítřek mám, krom zmíněného záchranného zobání, cherry rajčtka, mrkve, banán. V troubě se právě peče paleo sekaná a vajíčkový muffinky (romanticky jsem je udělala do tvaru srdíček, uvidíme, jak vylezou). To všechno, společně s okurkou a paprikou hodlám vzít s sebou. To by bylo, aby nebylo!
 Jen jedna věc mi straší v hlavě - víno. Na Dyzajnu totiž s Alenou část dne popíjíme, abysme tam vůbec vydržely. Já piju střik asi jedna ku čtyřem, říkáme tomu homeopatický střik. Ale ani ten bych neměla. Jenže - do devíti do večera? Slitujte se!

Žádné komentáře:

Okomentovat