neděle 24. srpna 2014

Tenhle týden?!

 Uhádli jste, co jsem dělala tenhle týden?
 Ne, nepřestala jsem plnit své týdenní plány, jen se mi to nějak nedaří psát. V pondělí jsem si říkala, jak napíšu blog hned zavčasu, z rána v práci. Jenže pak balík, lidi, dítě, balík, objednávka, telefon a já koukám, že je pět večer. Nevadí, udělám to doma, až uspím B.
 B. uspána, já unavena. No nic, úterý se taky dá.
 V úterý ráno to fakt musím napsat. Jen co se vykoupu. A usuším si tu hlavu, rozčiluje mě, jak mi to máčí tričko. Ještě jsem chtěla připravit tu polívku k obědu. Nepůjdu si s Bíbou dát chrupíka? A ejhle, už je večer! Tak teda až uspím B.
 Uspáno. Jenže teď musím dodělat ty fotky ze včerejška, to fakt nepočká.
 Středa ráno - to už je stejně trapný, psát blog, který měl být napsaný v pondělí, ne? Ach jo, to jsem to zase prošvihla! A to ani nemám zdokumentováno, co všechno jsem ušila minulý týden!

 No, chápete, prostě se mi nezadařilo. Tak sem dávám vědět, že tenhle týden jsem fotila! Můj cíl byl nafotit prstýnky, sukně a všechno zboží, co není v eshopu, následně to naházet na patřičná místa a ve volných chvílích se pohrabat ve fotkách rodinných a utřídit je do složek, na což už jsem dva roky rezignovala.
 Tak se podíváme, co se mi zadařilo:
 - prstýnky nafoceny? ANO
 - prstýnky na Fleru? ehm, pouze tři
 - sukně nafoceny? ANO
 - sukně na Fleru? ehm, ehm, nula
 - zboží nafoceno? pouze gumičky
 - zboží v eshopech? pouze polovina gumiček
 - utříděný alba? nula, nula, prd

 Tak buď si dávám velký cíle, nebo jsem se tenhle týden kopala do zadku. Jo, úterý bylo pyžamový, to přiznávám. V pátek jsem si zas zapomněla do práce vzít foťák (a O, ještě po těch letech nepochopil, že když mu volám s tím, že jsem si něco zapomněla a kňučím do telefonu, tak pokud je blíž jak 50 km, má se mile otázat: "A mám ti to přivézt hned, miláčku?"). Sobota byla zčásti nákupní a zčásti vítací, po týdnu se nám vrátila domů M., to bylo radosti.
 Zato dneska jsem se vypravila do práce (taky svojí práci milujete?) Já jsem fakt asi ani nemohla dospat, vzbudila jsem se s holkama, vystřelila jsem, abychom nerušily O. dospávajícího po koncertě a udělala jsem si kafe, holkám snídaně, přečetla jsem emaily, zkontrolovala, co kde je novýho, poklidila kuchyň, vlezla si do vany, přečetla jsem si asi 60 stránek z Greena a když jsem vylezla (i s umytou hlavou!) bylo teprve půl devátý! Myslela jsem, že mě šálí zrak.

 Nicméně zpět k týdennímu plánu. Výsledky tohohle týdne tedy můžete vidět buď u mě na Fleru nebo v eshopu, podle toho, co vás víc zajímá. Pevně doufám, že tam ještě dnes doházím další várku věcí, abych si mohla alespoň něco odškrtnout. Zvažovala jsem, že bych si fotící týden protáhla, abych to měla tak nějak dodělaný, ale vzhledem k tomu, jak to po dnešním dni vypadá v krámě (O. montoval regál, ale o tom až zítra), čeká mě týden jiný. A to uhádne asi každý blbec, co že to budu dělat. Tak mi držte palce, ať to zítra ráno zvládnu napsat ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat